Total Pageviews

gelagat

haa disini ada gelagat dua sahabat karib yg terpisah jauh ! woot woot ~ ini perbualan kami di inbox myspace . dah tada orang main myspace dah deerrr , kitorang je main haa . hahaha ~

tasha : ouh bby , imissyouuuu !
bell : baby baby ouh . nyanyi* haha ~ sy TAK RINDU awak pon :)
tasha : babi babi ouh babi babi ouh , sial kauu ! kenapa ta balas tahun 2012 ?
bell : Ya Allah , kau duduk arab , kau kawan dengan babi sha ? astaga , cari lah kawan baikk sikit sha oiiii ! haih apa na jadi kawan aku sekor nih , eh silap . seorang* haaa ~ bukan tana balas tahun 2012 , jari nih haa tetiba na TERonline myspace tahun 2011 , so balas tahun 2011 lah :) style ta ayat ? derrrrr , zaman sekarang zaman MUKA BUKU weiyhh , bukan zaman RUANGAN SAYA dah . apa lah kau nihhhh ! 
tasha : lancau kau style . yelah , aku tareti main benda na alah tuh . aku kan BUTA IT , kalau rabun boleh lagi pakai spek , ini dah BUTA terus dah , haha ~ aku ta minat lah weiyh , myspace nih pon chat dengan kau je .
bell : dah duduk arab , bahasa biar ARAB sikit eh ? jangan na bahasa REMPIT sangat . alaa alaa , kau kan lesbian TERHORMAT bby , haktuuiihhhhhh ~ geliii makk nih nyahhh ~ gugur bulu hidung makk , ehh bapok -__-
tasha : ahhh mak bapak aku yg arab sebab diorang kena kerja dekat arab , aku ikot je so aku bukan arab .
bell : kalau kau bukan arab , kau apa ? arnab ke ? buat muka slumber*
tasha : weiyh , dari aku kenal kau dekat myspace . sampai lah sekarang , perangai kau ta berubah macam setan asal ?
bell : sebab sy berkawan dengan SYAITON bernama TASHA GENDANG GENDUT TALI KECAPI . hahahaah ~
tasha : bangsat !
bell : langsat !
tasha : cibai kau !
bell : buah rambai !
tasha : kimak ahh ! 
bell : mamak tasha hensomeee !
tasha : shadap lah bby .
bell : biadap lah tasha !
tasha : kau diam .
bell : tukar jadi choclate DAIM .
tasha : menyampah aku dengan kau 
bell : eh tasha macam tong sampah .
tasha : benciiii 
bell : benci bilang rindu
tasha : tumbok kang .
bell : jadi ikan terubok
tasha : bby setan , kau sihat ?
bell : sihat alhamudilah tasha nenek syaiton :) kau sihat sha ?
tasha : ta sihat , sakit jiwa layan orang gila .
bell : kesian kau kan ? tada siapa na kawan dengan kau sampai kau terpaksa kawan dengan orang gila yg sama spesis dengan kau
tasha : bodoe
bell : badigol .
tasha : ok na off .
bell : kau off kau bodoe .
tasha : kau macam setan
bell : sebab kawan dengan tasha nenek syaiton :)
tasha : berubah lah weiyh !
bell : berubah menjadi power rangers .
tasha : bangang !
bell : bengang 
tasha : kau dah makan by ?
bell : dah , makan perut tasha 
tasha : sial 
bell : bebal .
tasha : aku rindu gila dekat kau .
bell : kenapa bby ta rindu kau ?
tasha : sebab kau bodoe !
bell : kawan dengan tasha 8 kuasa 8 punya bodoe , sebab tuh bby jadi bodoe .
tasha : diam lah baby bella babi bodoe unta tenok anjing sial kimak lancau , semua aku bagi .
bell : ok sy terima .
tasha : haa geram aku 
bell : makan garam .
tasha : dah lah bodoeeeeeeeeeeeeeeeeeee
bell : bahahahahahahahahahaah ~ ok ok dah :) kesian kau kan ? hahaha ~ tasha , kenapa kau tana buat FB ? kenapa tana bby letak gambar kau dekat FB ? kenapa kenapa kenapa ? and kenapa mysapce kau PRIVATE ? kenapa tada gambar kau ?
tasha : sebab aku tana ada ornag tengok gambar aku , fake gambar aku , tana ada kawan ramai ramai sebab ia MENYUSAH dan MENYAKITKAN HATI :)
bell : ok faham :) HOTSTUFF memang macam tuh :)
tasha : kau ahh yg hotstuff ponnnn . aku cikai jee pasar malam . aku na blah dah , kau jaga diri . na pergi makan . apa apa buka lah myspace nih :) semoga kita kekal berkawan . aku tatau bila balik malaysian , i'll missyou byy :( nanti pakai tudung macam aku ajar harituh eh ?
bell : jangan sedih , insyaALLAH :) weiyh bby ta lupa kau tauuu , missyoumoree gemok sayang :(
tasha : jangan sedih , muka kau sedih macam monyet .
bell : MOTERPAKER punya burung hantu !
tasha : haahha ~ bye buncit , aku sayang kau ouh my lesbian .
bell : tapayah na buncit sangat , kau boroi tana cerita ? haha ~ sayang kau lebih my GAY , lalaal c(:
tasha : dah lancau , byyyeeeee :)
bell : ok byee sayanggg semut ku boroi :) 

*tamat di sini saja ! menaip balik apa yg ditulis oleh tasha dan sy merujuk kepada msj msj kami semuaa :) taboleh copy and paste , pasaipa tatau -.-' guys , sorry , bahasa kami memang macam nih , agak kurang ajar . tapi kami sopan santun , cewahhh ~ hahahaah ~


ouh syaitonn gondoll , imissyouu ok :( 4 tahun kawan , dua kali jumpa . ta penting . yg penting kami SWEET , bahahaha ~ kenapa lah kau bukan LELAKI sha ? lalala :p