Total Pageviews

Kesilapanku Keegoanmu ♥

EZWAN : ehh bieee , lagu nih macam ada kena mengena ouh dengan diri aku :( aku rindu kauu . rindu sangat weiyh :'( ingat ta dulu masa kita pergi rumah kaka faridah tengah malam . lepastuh kitorang berdua na makan , kau na pergi hantar kan . bila turun tangga dekat rumah kaka faridah tuh , kau dukung aku . aku rindu kauuu :( ingat ta kenangan kita bersama ? ingat ta biieeee ? aku na kau macam dulu boleh ta ? pelaseeee :'( aku dah cuba na lupakan kau , tapi susah sangat . kenapa ? sebab kau lah hidup aku ceria , sebab kau lah aku tersenyum , sebab kau lah aku tergelak . sebab kau lah aku menangis , sebab kau lah aku sakit , SEMUA SEBAB KAU ! aku ta selesa bila dengan orang lain , aku hanya selesa bila dengan kau biee . lepas kau pergi dari hidup aku . aku jadi teruk sangat , aku mainkan perasaan lelaki . aku mintak maaf . bukan aku na jadi macam tuh , tapi sebab perasaan , sebab perasaan aku jadi macam tuh ! sayang aku lebih dekat kau , tada orang lain dah :'( sejak akhir akhir nihh , aku kerap teringat kauu ! ibu suka sebut nama kauuu . aku taboleh tengok myvi putih , kembara ungu and EK putih sebab aku akan teringat dekat kau ! kenapa semua nih jadi dekat aku :'( mana janji kau ? janji kau na kawin dengan aku , mana kata kata kau yg kau sayang aku sangat . mana ??? dengan cara yg mudah kau tinggal akuuu , sekarang kau bahagia dengan orang lainnn . sakit aku , sedih aku kau dah ta amik peduli kan ? kenapa kau sanggup buat aku macam nih ? kenapa ezwan kenapa ??? aku rindu kauu . aku rindu kenangan dengan kauu ! dulu bila aku nangis mesti kau kesat air mata aku , pelok aku , tapi sekarang dah tada siapa na kesat air mata aku dah :( gambar kita yg dekat dalam bilik tuh aku ta pernah ubah tempat dye . BELLEZ aku jaga baik baikk , aku mandikan dyee . barang KITA semua aku simpan baik baikk . nama kau masih HUBBY dekat fon akuu , takan sekali pon aku tukar biieee . takan :'( aku na kau tauu , aku terlampau sayangkan kauu . aku rindu kauu , suara kauu , gelagat kauu , rindu na bergurau dengan kauu , rindu na pelok kau , rindu sangat bieee :'( kalau kau tana aku , tapa . aku tauu aku dah banyak salah dengan kau . mungkin aku dah tada peluang lagi kan ? tapi pleaseee , aku na jumpa kau sekejap , pleasee biee pleaseee ! aku rindu kauuu , tolong faham aku :'( nih lagu untuk kauu . baby sayangg biee tauuu :'(




Besar kesilapanku besar lagi kesilapanmu
Hampa yang kau rasakan hampa lagi perasaanku
Kau cuba menyatakan aku
Membuat kesilapan
Yang tak mungkin kau maafkan lagi
Ku tak mungkin kau perlu di sisi


Besar kesalahanku besar lagi keegoanmu
Berkali ku beri alasan berkali-kali kau menolaknya
Kau ingin ku menyalakan
Diri ini bagai lilin
Dan terbakar oleh perbuatanmu


Suasana sepi kini menambahkan hening
Di dalam hatiku
Mengadil sikapmu biar di jiwamu aku telah tiada
Di waktu begini diusik kenangan silam
Yang bertandang
Lalu ku biarkan
Ia menabahkan hati ini


Kekasihku cukup engkau buat ku begini
Luka ini usah engkau berdarahkan kembali
Aku masih cinta padamu
Aku masih setia padamu
Kembalilah engkau kepadaku seperti dahulu :'(


Di dalam rindu ku menangis
Di dalam kalbu ku terasa
Teringatmu di kala derita
Yang memisahkan kita


Di dalam sendu ku berseru
Yang terukir dalam hatiku
Kekasih bukalah pintu
Untuk sekali ini
Aku cinta kepadamu



Mohd Ezwan Rosmi , ILOVEYOU :(