Total Pageviews

♥ t u d u n g ♥

eh bell lupa na update pasal nih lahh . garu kepala* tengok tajuk , TUDUNG bhaii -,- harituh tasha datang rumah bell and dye ajar bell cara cara na pakai TUDUNG LILIT LILIT . weiyh , kau nih pelik lah bengong -.-' ok bell duduk na jadi model tudung lah konon . tasha pon pakai kan lah , lilit lilit bagai . hahaha ~ serabutt , buat macam tuh ta betul , ta jadi sampai bell naik fedap dah menunggu . huh ==' dah lah asyik kena marah je sebab duduk ta diam , hhaha ~ rimas lah sha -,- dalam setengah jam macam tuh , tasha kata : ok baby , dah siap dah . meh aku tangkap gambar kauu . haa kitorang pon clik cluk clak lah bergambar kannn . ini hasilnyaaa , tadaaaaaa ~



nahhhh ~ tengok sangat lahh ! hahaha ~ ok sy BURUK , tapayah na kutuk sangat lah kannn -.-' insyaALLAH kalau hati betul betul dah terbuka , bell akan pakai tudung :)

EZWAN : bieeeee , kau na tengok aku pakai tudung kannn ? nahhhh ~ aku pakai tudung bieee :) insyaALLAH aku akan pakai terus nanti , heeee ~ aku sayang kau tauuuu :'(